رستوران های دبی
نوشته شده توسط : تینا

رستوران ژاپنی زوما دبی

یکی از بهترین رستوران های دبی که در سال 2010 جز 100 رستوران برتر تور دبی تابستان 98 بوده است رستوران زوما می باشد که بهترین غذاهای ژاپنی و دریایی را با قیمتی نسبتا گران عرضه می کند. این رستوران دارای 2 طبقه است که طبقه اول مختص رستوران و سرو غذا می باشد و نیز طبقه دوم مختص نوشیدنی های مختلف می باشد.

یکی از ویژگی های این رستوران سرو غذاها در ظروف متفاوت و عجیب است که نظر بسیاری از توریستان و گردشگران تور دبی را به خود جذب کرده است. مسافرین عزیز که علاقه مند به حس تجربه ای متفاوت هستند می توانند به این رستوران بیایند و لذت ببرند.

 

 

رستوران ژاپنی زوما دبی

 

رستوران ژاپنی زوما دبی


رستوران شهرزاد دبی

یکی از بهترین و مجلل ترین رستوران های ایرانی در دبی رستوران شهرزاد می باشد که با دکوراسیون و معماری متفاوت خود نقش به سزایی در القای فرهنگ ناب ایرنی دارد. ایده این رستوران بر اساس قصه های هزار و یک شب و دختر قصه گو آن، شهرزاد می باشد.

منوی این رستوران بسیار متفاوت بوده و بهترین غذاها را تور کیش با بهتری کیفیت برای گردشگران تور دبی سرو می کند. گفتنی است که رستوران شهرزاد از معدود رستوران هایی است که دارای جایزه بهترین رستوران را در شهر دبی دریافت نموده است. مسافرین عزیز می توانند در فضای متفاوت در کنار موسیقی زنده شبی خاطره انگیز را تجربه نمایند.

 

 

رستوران شهرزاد دبی

 

رستوران شهرزاد دبی


رستوران نوبو دبی

یکی از رستوران های خوب دبی که بسیار طرفدار دارد رستوران نوبو می باشد که در هتل آتلانتیس واقع می یاشد. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای اصیل عربی، بین المللی و دریایی می باشد.

یکی از غذاهای ویژه رستوران نوبو ماهی سیاه سرخ شده تور کیش با سس مخصوص می باشد که حتما به مسافرین تور دبی پیشنهاد می گردد. مسافرین عزیز می توانند در کنار خانواده روزی دلپذیر را سپری نمایند.

 

رستوران نوبو دبی

 

رستوران نوبو دبی


رستوران مکونگ دبی

یکی از بهترین رستوران های دبی که در پالم جمیرا و در هتل آنانتارا واقع می باشد. منوی غذاهای این رستوران چینی، تایلندی و ویتنامی است که بسیار متفاوت و لذیذ است. معماری و چیدمان رستوران مکونگ بسیار متفاوت و جذاب است که مسافرین و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

مسافرین تور دبی که علاقه مند به میل غذاهای متفاوت و خوشمزه هستند می توانند به این رستوران بیایند و شبی دل انگیز داشته باشند.

 

 رستوران مکونگ دبی

 

رستوران مکونگ دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران های دبی,رستوران های ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: